Ondernemingen in de horeca en de contactberoepen die hun deuren weer mogen openen, moeten veel tegelijk regelen. Overal anderhalve meter afstand, hygiëne waarborgen… Zij zijn ook vaak verplicht om vooraf hun klanten, cliënten of bezoekers naar hun gezondheid te vragen. Een hoop gedoe en soms ook ongemakkelijk.
Daarom hebben DM Interactive en Draads B.V. een website ontwikkeld waarmee deze vragen privé, contactloos en op de eigen telefoon van de klant worden gesteld. Zodra de bezoeker aangeeft klachten vrij te zijn, wordt een groen scherm getoond. Dit scherm laat men bij binnenkomst aan de ondernemer zien. Geeft de klant wel klachten aan, dan krijgt men de melding om te overleggen met de ondernemer over een nieuwe afspraak.
De Gezondheidscheck kan worden geopend via www.gezondheidscheck.nu of door de QR-code te scannen met de eigen telefoon. Ondernemers kunnen deze zo ophangen dat de check buiten kan worden ingevuld.
De gezondheidscheck levert ondernemers veel voordelen op:
• Ze voldoen aan de voorwaarden
• Ze hoeven zelf geen ongemakkelijke vragen te stellen
• De klant doet het zelf dus het kost de ondernemer en zijn medewerkers geen extra tijd
• Bij de deur contactloos te openen via QR-code dus hygiënisch
• De gezondheidscheck is gratis
Deze website kan gratis worden gebruikt door alle ondernemers die verplicht zijn om vooraf gezondheidsvragen te stellen aan hun klant.
Waaronder restaurants, cafés, kappers, schoonheidsspecialisten en andere contactberoepen.