StartpaginaProgrammeringRSMKerst RadiobingoRegionieuwsAgenda
Menu
Startpagina
Programmering
RSM
  Uitzending gemist
  Contact
  20 jaar RSM
  Online media
  Online webcam
  Contact en adres gegevens
  Programma's
  Fotoboek
  Persberichten
  Links
  Vacatures
  Luister onderzoek
  Donateur worden
  Adverteren
  Storingen en werkzaamheden
  Eigen nieuws of tip opsturen
Kerst Radiobingo
Regionieuws
Agenda

Reclame

Rabobank Utrechtse Waarden en omstreken

RSM Cartridge sponsoren

Adverteren op de website van RSM



Zoeken


Hoe kunt u RSM Tekst-TV thuis kijken?

Veel inwoners van Montfoort en Linschoten kunnen via het kabelnet van Ziggo op hun TV kijken naar RSM Tekst-TV.
Op deze pagina leggen hebben we een stappenplan opgesteld zodat u er zelf voor kunt zorgen dat u naar RSM Tekst-TV kunt kijken.

RSM Tekst-TV kijken in 9 stappen
1. U heeft een werkende kabel aansluiting van Ziggo in Montfoort of Linschoten.
Als u geen aansluiting van Ziggo heeft, kunt u helaas geen RSM Tekst-TV kijken.
2. Heeft u een digitaal TV pakket van Ziggo? Indien nee, ga door naar punt 8.
3. U heeft een digitaal TV pakket van Ziggo. RSM Tekst-TV is helaas niet beschikbaar in het digitale TV pakket en kan daardoor niet ontvangen worden met digitale ontvangers. Maar naast het digitale TV pakket, levert Ziggo altijd het analoge TV pakket. In dat pakket is RSM Tekst-TV te ontvangen. Hoe u naar het analoge pakket kunt kijken, wordt vanaf punt 4 uitgelegd.
4. Is de zogenaamde coax kabel is rechtstreeks vanaf het Ziggo aansluitpunt op uw TV aangesloten? Indien ja, ga door naar punt 6.
5. De coax kabel is aangesloten op een digitale TV ontvanger. Omdat digitale ontvangers niet in staat zijn om analoge signalen te ontvangen, moet er een coax kabel door worden gelust vanaf de digitale ontvanger naar uw TV, die is wel in staat om analoge signalen te ontvangen. De meeste digitale ontvangers hebben daarvoor een extra aansluiting. Bij twijfel raadpleegt u de handleiding van uw digitale ontvanger.
6. Gefeliciteerd! Uw TV installatie is geschikt om RSM Tekst-TV te kijken. Mogelijk moet u enkele instellingen aan uw TV maken. Die behandelen we in de volgende stappen.
7. Schakel uw TV om naar analoge TV ontvangst. Helaas is dat bij alle TV's anders, als u niet weet hoe dat moet, raadpleegt u dan de handleiding van uw TV.
8. Als RSM Tekst-TV nog niet als kanaal in uw TV is geprogrammeerd, kunt u met de zender zoek functie zenders zoeken. Veel TV's bieden de mogelijkheid om rechtstreeks de juiste frequentie in te vullen. Voor RSM Tekst-TV is dat 663,250 MHz. Bij andere TV's kan een kanaal nummer worden ingevoerd. Voor RSM Tekst-TV is dat 45.
9. U kunt nu naar RSM Tekst-TV kijken.

Extra informatie
Hieronder hebben we een paar links naar webpagina's neergezet die u van dienst kunnen zijn in geval van problemen:
- Het frequentie overzicht van analoge zenders op de kabel in Montfoort/Linschoten vindt u hier.
- Veel gestelde vragen aan Ziggo vindt u hier.
- Meer informatie over digitale TV van Ziggo vindt u hier.

    

[ Show volledig document ]


Kijken en luisteren

Reclame

Hoograven Traptechniek

Ook hier adverteren? Klik hier!

Nu op RSM
Nachtprogramma
Nu op RSM:

Regionieuws

Login

 
 Print
Radio Stad Montfoort, Montfoort (Nederland), 2018